Saturday, July 30, 2016

Provocare pentru SOMAT: mirosul de peste

                    Urata problema: spalarea vaselor in care s-a gatit/depozitat/servit pestele!

Ei bine DA! Am facut-o si pe-asta!
Ce a fost in capul meu?
Cea mai nasoala treaba asta e: mirosul de peste! Trece SOMATde asta, clar, renunt, definitiv, la marca pe care am folosit-o pana acum si care incepe cu "F" ...




#BUZZSOMAT @BUZZSTORE la treaba!


M-am bazat foarte mult pe odorizantul pentru masina de spalat si pe simturile extrem de ascutite si pretentioase ale lui sot.

REZULTAT:

Nici macar un comentariu din partea domnului din dotare, apropos de mirosul vaselor!
Atat!
Mie imi este suficient!
...si el era sceptic...
I-am aratat eu lui, nu?


0k, una peste alta, SOMAT si-a facut treaba, "F"-ul iese din peisaj, iar eu am castigat TIIIIIMMMP!!!!



No comments:

Post a Comment