Saturday, August 27, 2016



Dragele mele,M-am alaturat si eu colegei mele Natasha si iata ca puteti sa va programati de acum online la mine accesand link-ulhttp://cristinatimis.ziora.ro/Multumesc, din suflet, echipei #ziora pentru ajutor, disponibilitate si profesionalism!
* Marea mea rugaminte este sa va faceti aceste programari cu minimum 24 de ore inainte.
Imi va fi imposibil sa onorez o programare facuta acum, pentru peste 10 minute, cu atat mai mult cu cat locuiesc in Harman si inca nu mi-am luat avion sau ceva de genu Cu 24 de ore inainte de programare, site-ul va va trimite un SMS prin care sunteti anuntate de intalnirea noastra.
* Intervalele orare postate pe site sunt cele reale, daca ma sunati pentru o "exceptie" imi pare rau dar nu va pot ajuta! In cazul in care in programul meu apare disponibilitate pentru un interval orar, aceasta se va reflecta imediat si in cadrul paginii
http://cristinatimis.ziora.ro/Pentru intrebari si nelamuriri va astept in "comm", mai jos!
Pupici!




No comments:

Post a Comment